4.10.11

Ja niin ne päivät jätti taakseen

Tervehdys! 
Ihan eninnäkin mä olen pahoillani, etten ole nyt päivitellyt pariin viikkoon, mutta sille on looginen selitys - koulu on vienyt multa runsaasti aikaa, joten mulla ei ole ollut kovin paljon ylimääräistä aikaa kirjoitella mitään ja toissa viikonloppuna mun kamera jäi haminaan, Innan luokse. :____D Enkä mä usko että te tästä mua syyttelette tai mitään, mutta näin pääsi käymään, joten tässäpä syy postausten vähäisyydelle.

Tosiaankin, kuten tuossa jo mainitsinkin niin haminassa olen nyt ystäväni Innan luona ollut viime viikonloput. Siellä    on vaikka minkälaista touhua tehty mm. koristeltu tekokynsiä, naurettu, meikattu ja otettu videoita.




Toi kynsien koristelu oli oikeesti hauskaa, mutta Innan mielestä se oli vähän liiankin kivaa, koska neiti halusi tuherrella koko illan kynsiä, vaikka itse olisin halunnut jotain muutakin tehdä. :___D 

Lakkailin myös muutama viikko sitten omatkin kynteni, jotka tosin jo nyt lakkasin uudestaan:


Tykkäsin noista tosi paljon, mutta mua ärsytti kun ne oli jotenkin keskeneräiset niin päätimpä reippana poikana lakata viuhottimet uudestaan. Useimpien mielestä on ehkä vähän naurettavaa että koristelen mun kynsiä ja meikkaan, mutta haluan kuitenin näyttää poikamaiselta. Say woot! Selityshän tähän löytyy että mä en  koe olevani kumpaakaan sukupuolta vaan pidän itseäni sukupuolettomana ns. :---D Että ihmiset jotka olette kyselleet niin  pitäkääs tämä mielessä!

Tosiaankin, multa ja innalta oli pyydetty yhteistä videota niin täsäpä olisi tallainen varsin... mielenkiintoinen nauhoitus. Naurakaa, älkääkä ottako tosissanne! :__D Mulla ei itelläni meinaa pitää pokka muistellessa tota otto hetkeä nimittäin.



Luultavasti seuraavassa postauksessa on tulossa meikkituto ns. "luonnollisesta meikistä", jota multa oli pyydetty. Sanon jo tässä vaiheessa että mä  en ole paras ihminen toteuttamaan tätä, koska käytän itse niin paljon meikkiä, mutta kyllä, tämän kaltainen meikki on tulossa.

Ja tosiaankin, meikkailin Innaa (suprise) vähän aikaa sitten.

Neiti sai olla hirviönukke. 


Toi alempi kuva on jotenkin niin jäätävä, kun nuo silmän verisuonet menee tuolla tavalla. Naurettiin tälle pitkään.



Käytiin myös juomassa hesessä kaakaot ennen mun lähtöä.
Oli kyllä mukava viikonloppu, vaikka pientä draamaa sekaan mahtuikin. Juna-asemalla meille juttelemaan tuli vanhemman puoleinen herra joka avasi mun silmät. Se oli mielenkiintoinen pääte viikonlopulle.



Eipä muuta tällä kertaa, palaillaan!

2 kommenttia:

  1. aa te ootte innan kaa söpöjä. :---DD

    niinjuu, kivoja noi kynnet. minäki haluisin tuommoset. :))

    VastaaPoista