18.10.11

Sul on valtaa, peset mun mielen

Heippa vain rakkaat lukijat!
Tosiaan, on taas tovi vierähtänyt kun tänne on tullut kirjoiteltua ja ensinnäkin muutama ilmoitusasia blogiin liittyen. Ulkoasu on tällä hetkellä keskeneräinen ja koitan parhaani mukaan muutella sitä parempaan suuntaan, mutta voi olla, että joudutte hetken sietämään tätä sekavaa maisemaa. Haha. Bannerin uusinta on kesken, joten valitettavasti suoraan sitä painamalla ei pääse etusivulle, kuten yleensä. Koitan kuitenkin mahdollisimman nopeasti imo saada tehtyä kunnollisen bannerin joten kärsivällisyyttä muruset. (;
Toiseksi lähden ylihuomenna viettämään syyslomaan Nitan luokse, joten en luultavimmin ehdi enää päivitellä tällä viikolla.

Hmm, mulla ei ole oikeastaan mitään aihetta kirjoittaa. :---( En ole tehnyt oikein mitään muuta kuin meikannut tässä päivitysvälissä. Muutamaa kaveria olen myös ehtinyt pikaisesti tapaamaan mutta siihen se sitten jääkin.
Vähän aikaa sitten tosin muutettiin vanhalle asunnolle ja laitettiin toinen kämppä myyntiin ja imo voin sanoa etten tällä hetkellä tykkää yhtään asua täällä! Mun huone on kuin kaatopaikka, koska tehdään vähän remonttia ja mulla kasvaa atm. aina kyrpä keskellä otsaa kun edes näänkin tän romupesäkkeen!
Mutta huoneesta ja talosta sitten myöhemmin lisää.






Tässäpä tosiaan kuvaa muutamista meikeistä, joita olen ehtinyt tässä välissä väkertää. Ton ekan tekeminen oli mun mielestä ihan mielettömän hauskaa! :-----D Sai varjostella kasvoja ja kikkailla erilaisia häperryksiä  minne halusi. Tykkäsin tosi paljon. Vikassa mä yritin lähinnä tuoda jotain gyaru efektiä mutta se meni vähän hevosenvitulleen koska mulla ei ollut oikeanlaisia tekoripsiä. Ehkäpä mä koitan myöhemmin uudestaan tuota haha. Kun tein tuota meikkiä mulle tuli mieleen vanhat ajat joten tässäpä muutama kuva minusta nuorempana:














Haha siinäpä pieni kuvapommitus loppuun.
Eipäs tässä muuta, palaillaan! 

4 kommenttia:

  1. Anonyymi19/10/11

    kuka toi on joka on sutattu tos vikas kuvas
    ja kiva postaus oli juu

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Yks mun entinen tuttu :-----D ja kiva jos kelpas!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi23/10/11

    miks laitoit tohon ''tässä pari kuvaa minusta nuorempana'' oot nois kaikis samanikänen..

    Just asking, älä ota pahalla!

    VastaaPoista
  4. Annoyymi: Mä olen vuoden-2 nuorempi (:

    VastaaPoista