25.11.11

Nail tutorial + new clothes !

Heijaa !





Mun työt loppui eilen joten sain vihdoin aikaa päivitellä blogia !
Kuten varmaan huomaatte olen koristellut mun seinää ahkerasti valmiimmaksi. Kyseessä siis on tylsä valkoinen seinä, johon olen  keräillyt ympäri  nettiä kaikkea kivaa tekstiä ja kuvia. Hrrr, pidän hirmuisesti noista vasemman reunan kuvista ! ;-----; Oikea reuna on vielä kutakuinkin kesken siis.

ps. nauratti kun yks päivä skunkki kiipes mun vaatekaappiin selälleen nukkumaan. Hupsu olio. :----D


Mutta sitten seuraavaan asiaan . Näytän kuvien avulla miten on helppo tehdä brittikuosia kynsiin!
Ja kuten voitte huomata, olin kynsiä tehdessäni niin laiska etten värittänyt kuin yhden kynnen kunnolla ja muut on pelkkiä viivoja ja timantteja. :----D Tarpeeks laiska.


Step1: Pohjusta kynnet, jos olet tottunut tekemään niin ja lakkaa koko kynsi sinisellä. Ite laitoin 2 kerrosta.


Step2: Hahmottele valkealla kynsilakalla lipun keskiosan reunat. Näien ei tarvitse olla siistit, koska näiden ideana on  hahmottaa mihin tunget väriä.

Step 3: Väritä keskusta punaisella. Valkeat saa peittyä.

Step 4: Hahmottele valkealla lipun "ulkoreunat".

Step 5: Väritä rajojen sisältö punaisella.

Step 6: Vahvista valkealla reunat ! Tähän voi käyttää ohutta sivellintä tai hammastikkua. Ite käytin ihan ohutta tippisivellintä.


Lisää koristeita, jos haluat. Valmista tuli! 

Vaikka  nää näyttää kauheen monimutkaisilta niin loppujenlopuks nää on ihan simppelit kynnet tehdä! :D Jos et halua/jaksa kuitenkaan väritellä kuosia niin voit vain piirrellä nuo rajat valkealla niinkuin  mä.


Mulla on synttärit tämän kuun lopussa, joten äiti halus ostaa mulle jo vähän ennakkolahjoja ! Käytiin sitten kaupungissa ja nämähän rouva sitten osti. ;--;  ♥ 

Eli ensinnäkin uudet maiharit ! Nää on hirveän sirot ja nätit jalassa ja maksoi sellaiset 80e  Biancosta. Tosi mukavat kävellä ja ennen kaikkea lämpimät ! Parempia kuvia myöhemmin.


Huppari Seppälästä, 29,90e. Oon nyt ihan hullaantunut tähän brittikuosiin! :D

Ja paita Seppälän alemyynnistä 5e.
Tää oli  niin kiva mun mielestä, että kävin ostamassa seuraavana päivänä samanlaisen isommassa koossa ! XD


Sitten, ostin vähän aikaa sitten itselleni uusia huulipunia, joista esittelen nyt yhden.


Kyseessä siis Revlonin puna sävyssä 725. Ja huulissa se siis näyttää tältä.

(älkää ihmetelkö sotkua, hinkutin ton vaan nopeasti huuliin jotta saisin tän tehtyä :D)
Eli hyvin pigmenttisestä huulipunasta on kyse.

Arvio:

☆ Kohtuuhintainen. Sain itse tämän 12,50e.               
☆ Hyvin, hyvin pigmenttinen.
☆ Tarttuu huulille hyvin ja levittäytyy tasaisesti.
☆ Pitkäkestoinen.
☆ Kaunis, tasainen lopputulos.

- Tahtoo sotata laittaessa.
- Vaikea pestä pois...
- jopa meikinpoistoaineella.

Palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti